pátek 28. prosince 2007

28.prosince // Divnej den

Newim proč, ale dnešek mi připadá divnej. Už od rána si řikam že se pstě musim učit,že je to důležité, nebot pišem testy. Ale ja prostě se učit nebudu, ne... otevřu knížku a když vidím nadpis procenta hned to zavřu. Newim co se semnou děje O:-) Jen co sem se ráno probudila zkazila mi den mamka vzkazem na papírku... Stálo tam něco vtom smyslu že mám uklízet. Jako aj sem se trochu radovala, nebudu celý den na PC. Nakonec sem tady stejně skončila :)... Po obědě sem se kukla na Asterixe a Obelixe :) a pak sem šla uklizet.Nic složitého jenom vysát koupelnu atd.. Pak sem si přečetla pár listů z mojí nové knihy - Merde, rok v paříži. Zjistila sem že je trochu víc pro dospělé ale pssst :) Tedka jdu spat, tak dobrou :)

2 komentáře:

Baltska řekl(a)...

Každý den je divný:D Ale většinou se dají přežívat. učit.... hele seš ty vůbec normální?! Do školy deš skoro za týden a ty se chceš učit.... :'( Mě děsíš!
:D
Jinak k tomu memu blogu.... O:-)
Nepíšou, mno.... Sou rádi že se mě zbavili.... :(:D]:->

Baltska řekl(a)...

Njn:) já vím, ale taky seš jediná;)
a jak to tak pozoruju, tka jí skoro taky:) :D Njn, to sme to dopadly.... 8]